top of page
-
Is mijn product op voorraad?Veel van onze producten zijn direct uit ons afhaalmagazijn leverbaar. In de webshop wordt bij elk artikel de voorraadstatus weergegeven en in de winkel kunnen onze medewerkers je altijd de meest actuele voorraad doorgeven.
-
Kan ik mijn bestelling wijzigen?Online orders: wijzig kosteloos binnen 5 dagen (mail ons!). Winkelorders: wijzigingen alleen via de winkel zelf.
-
Kan ik mijn bestelling annuleren?Online bestelling annuleren? Dat kan gratis binnen 5 dagen via info@meubeltempel.nl Winkelbestellingen kunnen niet geannuleerd worden.
-
Heb ik garantie op een showmodelOp onze showmodellen geven we je geen garantie.
-
Hoe wordt een showmodel bezorgd?Showmodellen dienen persoonlijk te worden opgehaald in de desbetreffende winkel en direct meegenomen te worden na betaling. Controleer vooraf de maatvoering, zodat je indien nodig een geschikt vervoermiddel regelt. Wil je het liever laten bezorgen? Dat kan via onze transportpartner, waarvoor extra kosten gelden.
-
Mag ik een show, sale of outletmodel retourneren?Producten met deze labels kunnen niet worden geretourneerd. Omdat deze items tegen een scherpe prijs worden aangeboden, geldt er geen garantie zoals bij nieuwe meubels. Een van deze modellen kopen betekent dus: definitief meenemen. "What you see is what you get"
-
Wat als ik een klacht wil indienen over mijn bestelling?Het spijt ons dat je niet tevreden bent met je bestelling. We doen ons uiterste best om alles goed te regelen, maar soms kan er iets misgaan. Onze excuses daarvoor. Is het product niet zoals verwacht? Neem contact op met onze kla ntenservice via chat, telefoon of e‑mail. Bij beschadigingen kun je het serviceformulier invullen, zodat wij het snel voor je oplossen.
-
Waarom heb ik nog geen orderbevestiging ontvangen?We sturen je orderbevestiging binnen 48 uur na je bestelling. Heb je deze na 48 uur nog niet ontvangen? Stuur dan een e‑mail naar info@meubeltempel.nl voor online bestellingen, of bel de winkel bij een aankoop in de winkel.
-
Ik probeer online iets te bestellen, maar het lukt niet. Wat nu?We helpen je graag! Je kunt ons bereiken via chat, telefoon of e‑mail.
-
Wat zijn de voorwaarden van de aankoop van een show, sale of outletmodel?Voor de aankoop van showmodellen gelden de volgende voorwaarden: De prijs die je ziet in onze webshop is de afhaalprijs van het product Het product moet afgehaald worden in ons magazijn of de winkel Het product moet na aankoop direct worden meegenomen Op deze modellen krijg je geen garantie Laten bezorgen? Geen probleem vraag naar de mogelijkheden
-
Wat als mijn factuur niet klopt?Heb je in een van onze winkels besteld? Bel dan direct de betreffende winkel. Voor webshopbestellingen kun je een e‑mail sturen naar info@meubeltempel.nl
-
Waar kan ik mijn factuur vinden?De factuur van je online bestelling ontvang je samen met de orderbevestiging per e‑mail. Daarnaast kun je al je bestellingen en facturen ook bekijken in je account.
-
Moeten we een aanbetaling doen?Plaats je een bestelling in één van onze winkels? Dan vragen we jou een aanbetaling te doen van 25% van de totale order. Bestel je iets in onze webshop? Dan betaal je het volledige bedrag.
-
Op welke manieren kan ik betalen?Bestel je favoriete woonitems en betaal veilig via één van de onderstaande digitale betaalmethoden: iDEAL Apple Pay Creditcard Bancontact Bankoverschrijving In onze winkels kun je betalen met: Een meubeltempel cadeaubon Contant Pin Let op: Heb je een aanbetaling van 25% gedaan? Het resterende bedrag betaal je bij aflevering met Pin of contant. Via onze chauffeurs bij levering.
-
Hoe ontvang ik mijn terugbetaling?Wij zullen het bedrag terugstorten op het rekeningnummer waarmee je jouw bestelling hebt afgerekend.
-
Verkopen jullie ook cadeaubonnen?Jazeker! Deze kun je in de winkel kopen.
-
Tot wanneer is mijn cadeaubon geldig?Cadeaubonnen van Meubeltempel zijn een jaar geldig, maar wacht niet te lang, want er is zoveel leuks te koop dat jouw favoriete product er over een tijdje misschien niet meer is.
-
Wat als ik geen terugbetaling heb ontvangen?Vervelend dat dit is gebeurd. Mail naar info@meubeltempel.nl, dan regelen wij de terugbetaling zo snel mogelijk.
-
Moet ik mijn cadeaubon in één keer opmaken?Nee, maar zorg er wel voor dat je het tegoed binnen de termijn van een jaar opmaakt.
-
Is achteraf betalen mogelijk?Bestel je online? Dan kun je niet achteraf betalen. In de winkel betaal je achteraf alleen het resterende deel nadat de gebruikelijke aanbetaling van 25% is voldaan.
-
Waar kan ik de status van mijn terugbetaling vinden?Terugbetalingen doen wij z.s.m. en verwerken we uiterlijk binnen 20 werkdagen.
-
Als ik mijn product wil terugsturen, moet ik daar dan voor betalen?Retourkosten voor bestellingen zijn voor jezelf. Zorg ervoor dat je vooraf een melding maakt door een e‑mail te sturen naar info@meubeltempel.nl
-
Waar blijft mijn bestellingIs het product beschikbaar in ons magazijn? Dan proberen wij of PostNL het binnen 7 werkdagen bij je te bezorgen. Bij meubels die op bestelling worden gemaakt of niet op voorraad waren, geven wij een indicatie van de leverweek. We houden je op de hoogte en plannen samen met jou de bezorging zodra alles klaarstaat.
-
Bezorgen jullie ook in een flat?Natuurlijk moeten de meubels in de lift passen of moet er een verhuislift beschikbaar zijn om ze bij jou binnen te krijgen. Geef bij aankoop altijd duidelijk aan hoe de situatie ter plaatse is, zodat we samen de beste opties kunnen bespreken.
-
Wat houdt een drop-off levering in?Dropoff levering betekent een standaardbezorging (69,-) door ons team tot de plek waar het meubelstuk moet komen. Montages, zijn niet inbegrepen; hiervoor kunnen extra kosten in rekening worden gebracht net zoals wij moeten leveren via een lift of trap. Verpakkingsmateriaal nemen wij niet mee terug bij deze levering.
-
Wat houdt een Excellent levering in?Excellent levering (169,-) betekent dat ons team het meubelstuk zal monteren en plaatsen inclusief anti‑krasvilt en indien nodig, via de lift of trap. Verpakkingsmateriaal wordt meegenomen. Let op: ophangbare meubels zoals schapjes, tv-meubel en bijvoorbeeld lampen worden niet opgehangen door ons.
-
Wat als mijn bezorging vertraagd is?Is er sprake van een vertraging bij de levering van jouw (online) bestelling? Dan informeren wij je uiterlijk twee weken vooraf over de nieuwe bezorgdatum, of eerder zodra deze bij ons bekend is.
-
Bezorgen jullie mijn online bestellingen thuis?Kies je voor een Dropoff/excellent levering? Dan regelen wij alles voor je. Ons team plaatst de meubelen op de juiste plek, voert de montage uit indien nodig en neemt het verpakkingsmateriaal weer mee. Weet je niet zeker of de meubelen bij jou naar binnen passen? Dan kun je gebruikmaken van onze inmeetservice of een verhuislift (Zelf regelen). Neem hiervoor contact met ons op
-
Wat is het voordeel van een Excellent levering?We ontzorgen jou volledig. We zetten alles binnen, pakken het uit, monteren de meubelen waar nodig en nemen alle verpakkingsmaterialen weer mee terug.
-
Wat als mijn product beschadigd is geleverd?Wat vervelend! Je kunt eventuele schade direct bij onze bezorgers melden. Zijn zij al vertrokken? Stuur dan een e-mail naar info@meubeltempel.nl. Wij gaan meteen voor je aan de slag om het probleem zo snel mogelijk op te lossen.
-
Hoe snel kan mijn bestelling thuisbezorgd worden?Bestel je een product in onze webshop dat op voorraad is? Dan heb je jouw bestelling binnen 1-7 werkdagen in huis. Moet jouw meubel op maat gemaakt worden? Dan heb je te maken met levertijd en deze kan per product variëren. Zodra alles bij ons binnen is plannen we de bezorging van jouw bestelling binnen twee weken in.
-
Ik heb een deel van mijn bestelling niet ontvangen. Wat nu?Wat ontzettend vervelend! Stuur een mailtje naar info@meubeltempel.nl en wij pakken het zo snel mogelijk voor je op!
-
Kan ik voor de bezorging van mijn product een tijdvak kiezen?Helaas niet! Wel nemen wij z.s.m contact op om kort te sluiten welke dag en tijd u het beste uitkomt. Zo krijg je een indicatie tussen welke tijden je onze bezorgers of servicemonteur kunt verwachten. Op de dag zelf zullen onze bezorgers u van te voren bellen dat ze onderweg zijn naar u.
-
Kan ik mijn retour annuleren?Geen probleem! Heb je een artikel aangemeld voor retour, maar besluit je het toch te houden? Stuur dan een e-mail naar info@meubeltempel.nl met de melding dat je het product wilt behouden. Wij annuleren de retourmelding direct voor je.
-
Wat zijn de retourvoorwaardenJe kunt jouw artikelen binnen de zichttermijn retourneren, mits aan de volgende voorwaarden wordt voldaan: Meld je retour binnen 14 dagen na levering aan via ons contactformulier. Artikelen moeten onbeschadigd, in de originele verpakking en met eventueel beschermingsmateriaal worden teruggestuurd. Retourkosten zijn voor eigen rekening. Is het product te groot om zelf te versturen? Dan halen wij het voor €99,- bij je thuis op. Je kunt artikelen ook retourneren bij ons magazijn in Sint Anthonis. Inleveren in onze winkels is niet mogelijk. Salemeubelen, outletartikelen en showmodellen kunnen niet worden geretourneerd. Let op: dit geldt alleen voor online aankopen. Bestellingen in de winkel vallen hier niet onder.
-
Kan ik een showmodel ook retournerenShowmodellen vallen buiten de garantie en kunnen daarom niet worden geretourneerd.
-
Wat als ik een verkeerd product heb ontvangen?Stuur een mailtje naar info@meubeltempel.nl en we zorgen ervoor dat het zo snel mogelijk wordt omgeruild!
-
Wat moet ik doen om mijn product te retouneren?Is het product niet naar wens? Dat kan! Neem contact met ons op als jouw product voldoet aan de retourvoorwaarden.
-
Kan ik mijn product direct bij de bezorger omruilen?Nee. Onze bezorgers hebben alleen de producten bij die ze moeten leveren voor die dag.
-
Repareren jullie mijn product of krijg ik een nieuwe?Het kan zijn dat we jouw meubel repareren en het nog mooier wordt dan het al was. Denken we dat omruilen beter is? Dan doen we dat natuurlijk!
-
Zijn er uitzonderingen op het retourneren van producten?Let op: Sale, outlet en showmodellen komen niet in aanmerking voor retour.
-
Krijg ik na retourneren het volledige aankoopbedrag terug?Het door jou betaalde bedrag wordt volledig teruggestort. De kosten voor het retourneren zijn echter voor eigen rekening.
-
Moet ik mijn bestelling in de originele verpakking terugsturen?Artikelen mogen alleen worden geretourneerd als ze onbeschadigd, in de originele verpakking en met eventueel beschermingsmateriaal worden teruggestuurd.
-
Halen jullie mijn product thuis op of moet ik deze zelf retourneren?In de meeste gevallen vragen wij je het product zelf te retourneren. Zorg dat het in de originele verpakking zit en stuur het eenvoudig via een PostNL-punt bij jou in de buurt. Voor zware of grote producten bieden wij een ophaalservice aan. De kosten hiervoor beginnen bij €99,-. Kies je voor deze optie? Dan kijkt onze planningsafdeling samen met jou naar de beste ophaalmogelijkheid.
-
Kan ik een product dat betaald is met een cadeaubon retour sturen?Ja geen probleem! Je ontvangt ter compensatie dan weer een nieuwe cadeaubon.
-
Wat als ik mijn product omruil voor een goedkoper of duurder product?Kies je voor een goedkoper product, dan ontvang je van ons een tegoedbon voor het verschil. Ga je voor een duurder product, dan betaal je het verschil bij.
-
Is reparatie altijd gratis?Als jouw product binnen de garantieperiode kapot gaat door een fabricagefout, is de reparatie altijd gratis. Komt het defect door eigen toedoen? Dan kunnen wij de reparatie alsnog uitvoeren, maar hier kunnen kosten aan verbonden zijn. De exacte prijs kunnen we vooraf niet aangeven. Je kunt een serviceverzoek indienen via ons service formulier. Onze experts beoordelen dan of de reparatie uitgevoerd kan worden.
-
Wie repareert mijn productBij Meubeltempel voeren we reparaties zoveel mogelijk zelf uit in onze eigen werkplaats. Blijkt het om een fabricagefout te gaan? Dan kan het zijn dat jouw product voor herstel teruggaat naar de fabriek.
-
Hoe lang duurt een reparatie?De duur van een reparatie hangt af van de omvang van het probleem. We streven ernaar om reparaties binnen twee weken uit te voeren. Lukt dat niet? Dan laten we je dit natuurlijk weten zodra de reparatieafspraak wordt ingepland.
-
Hoe kan ik een klacht indienen?Wat vervelend dat je niet tevreden bent met jouw product. We lossen dit natuurlijk graag voor je op. Onze excuses voor het ongemak. Is het product niet naar wens? Neem dan contact op met onze klantenservice via chat, telefoon of e-mail. Is het product beschadigd? Vul dan het serviceformulier in, zodat we dit zo snel mogelijk voor je kunnen regelen.
-
Heb ik garantie op een sale, outlet of showmodel?Op deze modellen geven we je geen garantie.
-
Wat als mijn product beschadigd is geleverd?Wat ontzettend vervelend dat jouw product beschadigd is. Je kunt schade bij levering altijd direct melden bij onze bezorgers. Zijn ze net weg? Neem contact op met onze klantenservice! Zij gaan direct voor je aan de slag en zorgen ervoor dat het snel wordt opgelost.
-
Wanneer heeft mijn product gebruikersschade?In het geval dat door het gebruik van het product schade ontstaat.
-
Wat moet ik doen om mijn product te laten repareren?Heb je schade? Dien dan eenvoudig een serviceverzoek in. Ons team beoordeelt of we tot reparatie overgaan.
-
Repareren jullie mijn product thuis of moet ik het opsturen?Waar het kan, voeren we de reparatie graag bij jou thuis uit. Dat is meestal het snelst. Mocht het product of de schade te groot zijn, dan herstellen we het in onze werkplaats. We halen het meubel natuurlijk bij je op.
-
Kan ik buiten de fabrieksgarantie mijn product bij jullie laten repareren?Ja, dat kan. Onze meubelmakers kunnen jouw meubel ook buiten de fabrieksgarantie termijn repareren. Hiervoor rekenen we wel een vergoeding.
-
Hoelang duurt het voordat mijn serviceverzoek in behandeling wordt genomen?We nemen meestal binnen 24 uur contact met je op. Dien je in het weekend een verzoek in, dan kan het tot 48 uur duren. Dit geldt alleen voor verzoeken die via ons serviceformulier zijn ingediend.
-
Kan ik contant betalen?Voor jouw veiligheid en die van onze medewerkers kun je in de winkel (aan)betalen met: Contant geld Een Meubeltempel cadeaubon Pinpas
-
Hebben jullie koopzondagen?Ja, onze winkel is op koopzondagen geopend! Je bent van harte welkom.
-
Kan ik zonder afspraak naar de winkel komen?Je bent altijd welkom in onze winkel, ook zonder afspraak. Wil je echter uitgebreid advies? Maak dan een afspraak.
-
Kan ik mijn online bestelling ophalen in jullie winkel?Je bestelling ophalen in de winkel kan als dit gaat om kleine producten/accessoires of als dit onderling met jou is besproken door ons. Je kunt ook kiezen voor thuisbezorging of gratis afhalen bij ons afhaalmagazijn in Sint Anthonis.
-
Is jullie winkel geopend tijdens feestdagen?Onze winkel is tijdens de feestdagen geopend, tenzij anders aangegeven dit kun je dan ook gemakkelijk terug zien bij onze openingstijden.
-
Wat zijn de bijkomende kosten bij mijn bestelling?Bijkomende kosten kunnen bestaan uit bijvoorbeeld verzendkosten, bezorgkosten voor grote meubels, leveringen via trap of lift of kosten voor extra services zoals montage. Deze worden altijd duidelijk vermeld op de factuur.
-
Worden de bijkomende kosten altijd apart in rekening gebracht?Ja, alle bijkomende kosten worden apart weergegeven op de factuur of bij het aanvragen van een service, zodat je precies weet waar je voor betaalt.
-
Kan ik de bijkomende kosten vermijden?Sommige kosten zijn optioneel, zoals extra services. Door bijvoorbeeld zelf je bestelling op te halen of zelf te monteren, kun je bepaalde kosten vermijden. De basisprijs van je product blijft altijd duidelijk.
-
Zijn de bijkomende kosten hetzelfde voor alle producten?Nee, de bijkomende kosten kunnen verschillen, de grootte of het gewicht, en de gekozen service. Grotere meubels of extra service-opties kunnen hogere bijkomende kosten met zich meebrengen. Maar dit zullen wij altijd vooraf met u bespreken.
-
Zijn er extra kosten voor het leveren van mijn meubel?Bij een Excellent levering zijn alle leveringskosten inbegrepen, dus hier betaal je niets extra voor. Bij een Drop-off levering kunnen er wel bijkomende kosten gelden, zoals voor het tillen via de trap of het gebruik van een lift.
-
Wat kost het gebruik van een lift bij een levering?Meubels leveren via de lift in het gebouw kost €20, ongeacht op welke verdieping je woont. Dit geldt alleen bij een Drop-off levering. Zorg dat je altijd van te voren meet of de meubels passen. Twijfel je? Dan kunnen wij voor een inmeet-service langs komen om dit te garanderen.
-
Zijn de kosten inbegrepen bij een excellent levering?Ja, bij een Excellent levering zijn zowel trap- als liftkosten inbegrepen. Je betaalt dus geen extra voor het verplaatsen naar de gewenste verdieping. Hier gelden nog wel steel de voorwaarden van de trap etages.
-
Wat moet ik regelen als mijn meubel hoger dan de 2e verdieping moet worden gebracht?Voor een levering naar een verdieping hoger dan de 2e etage moet je zelf een verhuislift regelen op de dag en het tijdstip van levering. Ongeacht of u gekozen heeft voor een drop-off/excellent levering. U kunt ons altijd bellen voor aanbevelingen van verhuislift bedrijven.
Staat je vraag hier niet tussen?
bottom of page