
Ruilen & Retourneren
Wil je een artikel ruilen of terugsturen? Geen zorgen, op deze pagina leggen we je stap voor stap uit hoe het werkt.
Ik wil mijn online bestelling retourneren
Heb je een bestelling geplaatst in onze webshop en wil je deze retourneren? Lees hieronder hoe het werkt en aan welke voorwaarden jouw retour moet voldoen Heb je een bestelling geplaatst in onze webshop en wil je deze retourneren? Lees hieronder hoe het werkt en aan welke voorwaarden jouw retour moet voldoen. Voorwaarden voor retourneren van een online bestelling Je kunt binnen de zichttermijn van 14 dagen jouw artikelen retourneren of ruilen. Houd hierbij rekening met de volgende voorwaarden: De retour moet binnen 14 dagen na levering worden aangemeld via het retourformulier. Artikelen moeten in originele verpakking, onbeschadigd en compleet met eventueel beschermingsmateriaal worden teruggestuurd. De kosten voor het retourneren zijn voor jezelf. Is het product te groot om zelf te versturen? Dan kunnen wij het ophalen voor €99,-. Retourneren bij ons magazijn in Dordrecht is ook mogelijk (niet in onze winkels). Maatwerk meubelen, meubelen uit de outlet en showmodellen kunnen niet worden geretourneerd. Vul dan eenvoudig het retourformulier in en wij regelen de rest.
Ik wil mijn winkelbestelling retourneren
Heb je een aankoop gedaan in onze winkel en wil je deze retourneren? Hieronder lees je hoe dit werkt en wat de voorwaarden zijn. Voorwaarden voor retourneren van een winkelaankoop Voor aankopen in onze winkels geldt er geen wettelijke zichttermijn. Je hebt het product in de winkel kunnen bekijken en eventueel advies gekregen, waardoor de wet ervan uitgaat dat je een bewuste aankoop hebt gedaan. Daarom is het in de meeste gevallen niet mogelijk om een winkelaankoop te retourneren. Toch spijt van je aankoop? In sommige gevallen is het mogelijk om binnen een redelijke termijn na ontvangst van de producten de order te annuleren. Hierbij betaal je 50% van de aanschafwaarde van het product en de eventuele annuleringskosten. Wil je weten of dit in jouw situatie mogelijk is? Neem dan contact op met onze klantenservice voor meer informatie. Let op: meubelen uit onze outlet en showmodellen kunnen niet worden geretourneerd.
Beschadigd product ontvangen of aanspraak maken op garantie?
Heb je een beschadigd artikel ontvangen of is jouw product binnen de garantieperiode kapot gegaan? Vul dan ons serviceformulier in.
Wij streven ernaar om binnen 24 uur per e-mail of telefoon te reageren. Heb je geen bericht ontvangen? Controleer dan ook even je spambox.
Heb je een andere vraag?
Voor overige vragen rondom het retourneren van online bestellingen kun je terecht bij onze klantenservice. Onze medewerkers zijn dagelijks bereikbaar van 09:00 tot 18:00 uur.