Waarmee kunnen wij jou helpen?
Veelgestelde vragen
Veelgestelde vragen
Zit je met een vraag over je bestelling, betaling, reparatie of retour? Neem dan gerust een kijkje bij onze FAQ, de kans is groot dat je het antwoord daar al vindt.
Bestellen, wijzigen of annuleren
Bestellen, aanpassen of annuleren
Wil je online bestellen, iets wijzigen of annuleren? Hier lees je alle details over het bestelproces bij ons.
Garantie & reparatie
Garantie & reparatie
Gaat er iets mis of wil je een product laten repareren? Hier vind je alles over garantie en reparatiemogelijkheden.
Winkel
Onze winkel bezoeken (Binnenkort)
Zin om in onze winkel de producten te bekijken of af te halen? In dit onderdeel lees je alles over het bezoeken van onze vestiging.
Bezorgen & Ophalen
Bezorging & ophalen
Vraag je je af hoe het zit met bezorging of ophalen? We zetten alle informatie netjes op een rijtje.
Mis niets!
Blijf op de hoogte
Schrijf je in voor onze nieuwsbrief en ontvang als eerste inspiratie, interieurtrends, exclusieve acties en de nieuwste meubelcollecties rechtstreeks in je inbox.
Betalen
Betalen
Direct iets gekocht in onze webshop en twijfel je over de betaalmethode? We leggen alle betaalopties helder voor je uit.
Ruilen & retourneren
Ruilen & retourneren
Wil je je online bestelling ruilen of retourneren? In deze sectie leggen we precies uit hoe dat werkt.
Telefoon
Maandag-zaterdag 09.00 - 17.00
+31(0) 628728562
Altijd bereikbaar via e-mail. Je kunt je bericht sturen naar info@meubeltempel.nl en we reageren zo snel mogelijk.